winniehurst

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Marianne - 7 februari 2009 23:43

och jag var inte den enda som var ute och shoppade åt fyrbeningarna idag - favvodjuraffären i Uppsala var knökfull! Däremot var det lite skillnad på vad vi inhandlade åt våra hundar... Den ena efter den andra kom bärandes fram till kassan med små små blingbling-halsband, sockersöta små mjukis-hundbäddar, pytteleksaker och ja... Har alla människor minihundar numera? Hundar som varken förstör eller lortar ner? Kanske något man skulle fundera på, ha ha ;-)

Själv var jag ju ute och kollade på lightfoder till Prinsessan. En foderfabrikant hade någon drive just den här dagen så jag fick med mig en 4 kgs påse av deras lightvariant med mig hem - gratis, så vi testar. Förhoppningsvis kan hon få äta liiiite mer av ett mindre energirikt foder. Torkad vom åkte också ner i varukorgen, liksom två påsar märg- & revben.

Nästa stopp var Bauhaus och deras isoleringsrör som funkar som excellenta stöd åt De Ryska Öronen, följt av Apoteket för 10 rullar tejp - de skulle bara veta vad man faktiskt använder deras produkter till ;-)

Inget blingbling här inte! Fast jag erkänner... Jag såg faktiskt ett halsband med röda diamanter och lite annat gull som skulle va såååå fint på Igor... Och ett annat halsband jag vet att Julia vill ha... Och en supersöt fluff-fluff krokodil som Liam bara skulle älska... Och en hundsäng som en riesenpojke skulle va såååå vacker i - så länge riesenpojken är nybadad och nyfönad och nyputsad och ligger helt stilla och inte bäddar och krafsar och beter sig... Och HMMM.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards