winniehurst

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Marianne - 4 februari 2010 13:55

Jag vet inte jag, men Igor måste ha nån special-deal med Kung Bore - det slutar ju liksom aldrig snöa...

               

Av Marianne - 4 februari 2010 00:14

Vacker & ståtlig som få... Vild & galen som få... Lydig som få... Snäll, snäll, snäll som få... GLAD som få... Det var du!

Lika kort som ditt liv blev, lika intensivt levde du dina dagar - som om du visste...

Smärtan från din spondylosdrabbade rygg blev värre och värre, och vi var tvungna att ta oss igenom Det Tunga, Det Svåra, du och jag.

Ingen hund skall behöva leva med den smärtan - och definitivt inte du, Liam! Inte en hund som du, en hund som gav sitt yttersta vad det än gällde. En hund som levde för att springa snabbare än vinden, älskade att hoppa högre än högt, som njöt så av att låta kroppen få arbeta. Nej, du förtjänade ett bättre liv än så.

Jag hoppas att du förstår... Jag hoppas att du vet... Och mer än någonting annat hoppas jag att du nu är smärtfri, att du nu kan springa, springa, springa och leka och hoppa hur mycket du vill utan en kropp som skriker. Att du har massvis med mjukisdjur att bära omkring på och att du får bada gyttjebad och simma i varma sjöar hur mycket och så länge du vill...

Men jag saknar dig ju, min glada, galna, genomsnälla tok-Liam!


  

 



     

        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards