winniehurst

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Årets sista dag

Av Marianne - 31 december 2009 15:30

och det jag främst tänker på en dag som denna är hur oändligt tacksam jag är över att Julia fortfarande finns här hos oss!   Hon mår strålande, hon är glad och lycklig, och det senaste dryga halvåret har hon bara haft två anfall. I ärlighetens namn, ett helt år till med Prinsessan trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva när jag satt här och skrev förra årets nyårsafton...

Älskade Prinsessa, din envishet kanske lönar sig ibland?!



Ett GOTT NYTT ÅR

 

önskar vi er alla!

 

    

 
 
Eli

Eli

2 januari 2010 00:34

Hei
Takk for hyggelig og morsomme mailer i året som er gått!
Jeg ønsker dere alle (på 2 og 4 ben) et riktig godt nytt år!
Hilsen fra Eli

http://www.kennelblackemac.com

 
Ingen bild

Maria

2 januari 2010 15:07

Hejdär,
näe det trodde faktiskt inte vi heller, prognosen var så dyster. Men hon har oxå mycket att tacka sin envisa och vetgiriga matte för! Det som inte du har läst på om EP är nog inte värt att läsa. Allt du gjort, bytte foder, "akupunkturen", fixa med rätt doser av medicinen, anpassa livet så att Julia inte blir stressad i onödan osv osv
Det krävs en matte som du för att det ska gå så bra som det gått helt enkelt!
Gott nytt och kram från alla oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marianne - 7 september 2013 10:06


   För alla er som inte riktigt vågar ta steget fullt ut och börja BARFa på riktigt - Mush har ett gäng superprodukter att erbjuda! Hämta en gratis provpåse här: http://www.mushbarf.com/sv/eform/submit/gratis-maltid   Läs gärna mer om fin...

Av Marianne - 29 juli 2013 00:24


Att förtränga och vägra inse de fakta som travas upp framför ögonen på en är något människan är bra på. En del av mig vill köra på den linjen, men hjärnhalvan som lagrar minnen och erfarenheter kämpar emot.Så nu sitter jag här och fyller i papper eft...

Av Marianne - 28 juli 2013 08:03


Ja, fråga Ryssen - han svälter!

Av Marianne - 28 juli 2013 02:19


gör det som varit så ohyggligt levande igen - på gott och ont kanske...   “If having a soul means being able to feel love and loyalty and gratitude, then animals are better off than a lot of humans.” - James Herriot -    ...

Av Marianne - 28 juli 2013 00:17

Snygga & med vinnarskallar! BILDER FRÅN HUNDLÖPET         ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards