winniehurst

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Marianne - 4 maj 2009 11:42

gjorde ett riktigt, riktigt bra MH på Gnesta-Trosa BK i helgen - ännu en duktig Z-valp på MH-banan! Enligt rapporter fälldes tydligen kommentarer om "stockholmstjejer som inte blir rädda för spöken..."  Det är Julias unge det! ;-)


Garpenborg's Zamsara förevigad av husse David:

Av Marianne - 4 maj 2009 11:36

Helgen har varit super! :-)

Underbart (närmast sommar-) väder... Bilturer... Skogspromenader... Spår... Bad i både små och stora sjöar... Och jag har mått kanon! Dessutom tog lightmaten Matten anser att jag behöver äta slut, så jag har fått riktig mat! Samma som slynglarna! MUUUUMS :-)

Enda smolket i bägaren var väl det där långkopplet hon fått för sig att jag måste ha när jag är i skogen... Men hallå, hur skall jag kunna stoppa Roslagens orminvasion om jag sitter fast i det där eländet???!! De där fräcka fula djuren vågar ju visa sig nu igen - och de måste utrotas! Människan fattar ju ingenting... Försökte faktiskt tala om för den ryske snorungen vad som behöver göras - men han fattar ju ingenting han heller... Och den andra, den där halvryssen, honom är det ju ingen idé att ens ta ett snack med - han vågar ju inte göra nånting som går emot Mattens vilja... *SUCK*

 

Känner att det skulle vara nice med nåt att äta nu, undra om det finns nåt... Det var ju ett tag sen jag kollade i skåpen nu.... Hmmmm, man kanske skulle ta sig en titt :-)

 /Prinsessan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards